يا حب عمري اشتهيت النظر بعيونك
احبك انا وحدي واغار من اللي يحبونك
وانا بيك اكون وايش اكون
انا من دونك
ياللي تقولو العشق اتعلموه مني
ويوم ما تعشق اعشق اللي يصونك
يسكنك قلبه ويسعدك دايما
وعمره ما يخونك
وحبيبي علمني اللي يحب الحب يعيش سعيد اما الحزن مش لايق عليكي ولا لونه من لونك
سهام محمود
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق